IZVEDENO: BREZPLAČNA DELAVNICA O BLAGOVNIH ZNAMKAH, četrtek, 14.3.2019
Območna obrtno – podjetniška zbornica Grosuplje je v četrtek, 14.3.2019, , v Domu obrtnikov, organizirala brezplačno delavnico »BLAGOVNE ZNAMKE - MARKETINŠKO ORODJE ZA UVAJANJE UN UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK«, ki se ga je udeležilo lepo število udeleženk in udeležencev.
Trajanje: 2 šolskI urI
Predavatelj: mag. Dejan Šraml, sekretar Območne obrtno - podjetniške zbornice Logatec
Delavnica je bila izvedena v okviru projekta Interreg Italia - Slovenija, katerega cilj je razvoj inovativnih marketinških praks za doseganje globalne konkurenčnosti mikro, malih in srednjih ter start-up podjetij, povezujemo znanje, izkušnje in dobre prakse vodilnih podjetij na področju tematike inoviranja, marketinga, brendinga in uporabe sodobnih IKT tehnologij. Projektno ekipo sestavljajo številni ugledni partnerji iz Italije in Slovenije. Slušatelje ozaveščamo, na kaj vse morajo biti pozorni, ko gradijo podjetje oz blagovno znamko. Konkretno – pomaga jim pri načrtovanju in uvajanju sodobnih marketinških aktivnosti, sploh pri start-upih. Skozi delavnico predstavimo, kako uspešna blagovna znamka komunicira tisto, kar dejansko daje od sebe – to, kar uporabnik pričakuje, tudi dobi. Zgodba je tista, ki odraža edinstvenost in konkurenčnost nekega produkta. Z njo se ustvarja uspeh oziroma neuspeh nekega produkta. Podjetja z uspešnimi blagovnimi znamkami so namreč znala v pravem trenutku najti prave nastavke, nekateri so to naredili povsem intuitivno, drugi bolj strukturirano.
Več o projektu na https://www.inno.si/